treidiotersomritar

Alla inlägg den 21 maj 2013

Av Idioter som ritar - 21 maj 2013 20:33

  jag har ritat Eminem en berömd rappare,har ritat han för att jag håller på en uppgift alltså en tidning på Esteten så drf har jag ritat han och att han har inspirerande bakrund av sig själv, som har växt stort för att bli känd men inte för berömhet han gör det för sit liv att förbättra sig själv. Livet kan vara svårt men det betyder inte att allt går under, man måste gö nåt för att göra det bättre för saker och ting kommer inte helt plötsligt.// Amanda     jag kan säga en sak till er läsare. Att kunna rita eller inte kunna rita betyder inte hur bra man är eller dålig, alla har olika sätt att kunna rita. Jag,Fille,Johanna ritar för vi vill visa hur vi utrycker våra ritkunskaper hur vi älskar det, vi menar inte att vi är duktiga ,men det vi gör är typ vårt liv alltså älskar att rita.Va glad att människor kan göra det dom är bra på och beröm dom! Och jag säger också att övning ger färdigheter! Tack för mig!   ha en trevlig kväll.

Av Idioter som ritar - 21 maj 2013 18:00

 

Jag kan inte färglägga speciellt bra för hand...alltså...med pennor...när det inte är på datan...det går bättre på datan!!! :/

 Den är till tidningen som jag och Johanna gör!!! xD

Tycker iaf att den blev okej!!! ^^ Önskar att jag kunde ha behållit den svartvit...men det ska vara färglagda bilder i tidningen så..och det är bra träning!!! xD


 Hare kuligt!!!  

//Fille   


Presentation


Ja vi är tre idioter då som tycker om att rita.
Här kommer vi lägga ut våra bilder, sen är det fritt fram för er att kommentera!!! xD

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards