treidiotersomritar

Alla inlägg under april 2013

Av Idioter som ritar - 29 april 2013 16:06

 


Så jag har jobbat med den här sen igår kväll och blev klar nu!!! xD Jag brukar aldrig rita med färg, och det här var första gången jag verkligen försökte!!!

 Killen jag ritade är en karaktär från en bok som jag och min kusin skriver på. Han är en lönnmördare...ja...


Hoppas att den blev bra!!! xD

 Kommentera om ni har lust!!! :P


Hare kuligt!!!   

 //Fille   


(orkar inte skriva mer...är sjuk idag...:/)

Av Idioter som ritar - 26 april 2013 22:30

Fille här!!! xD


Jag undrade bara om ni hade några tips på vad jag kan rita. xD Jag kan inte rita människor!!! -.-' Men..har ni någon aning om vad jag skulle kunna rita så kan ni säga till xD Inte människor snälla...okej?

 Annars kan jag nog rita lite vad som helst xD 


Förresten, skulle ni vilja se en film där vi ritar en bild (någon av oss...eller alla) fast vi spolar filmen så det går snabbare...? xD 


 Hare kuligt!!!   

//Fille   


Av Idioter som ritar - 26 april 2013 22:00

  Hej Belibers nu har jag ritat av justin, kommentera hur ni tycker och om ni vill ha en till tecking på han eller på nån annan kändis så meddela oss så fixar vi det! Vill du synas med ditt namn brevid din kändis så skriv (kändisen) samt med ditt namn så blir det fixat eller en bild på dig samt på kändisen så fixar vi att det ser ut som ett foto  som att ni stog brevid varann! coolt va? Skriv nu så får du din önskan! Tack för oss och vi hoppas att ni kollar då och då på våra uppdateringar! Have a nice day!   

Av Idioter som ritar - 20 april 2013 23:32

Vet inte varför men tycker ankare är så sjukt fina, jag älskar ankare och just nu har jag bara lust att rita dom ;) jag gjorde ena ankaret på mattelektionen så det är inte världens finaste (haha)..men men skit samma ;) // Johanna

Av Idioter som ritar - 7 april 2013 17:11

 


Grenarna ska representera världsträdet Yggdrasil!!! xD

 Annars har jag tagit med samma saker som i den andra bilden, fast här är Mjölner åt andra hållet!!! ^^

Vilken blev snyggast? Den här under eller den här??? :P


Hare kuligt!!!    

 //Fille    

Av Idioter som ritar - 6 april 2013 18:30

 

 Här ovanför ser ni en bild av Mjölner, de två korparna Hugin och Munin och en medeltida drake.

 Jag fick idén av den här bilden som jag hittade på google:

 

Jag gjorde om den lite så att den blev mer egen!!! xD   Är rätt nöjd!!! ^^ De fyra runorna står för varje medlem i min familj. T står för min far, N för min mor, F för min syster och det andra F:et står för mig själv!!! ^^

 Jag har länge velat rita Mjölner, men har inte kommit på en bra idé. Jag älskar nordisk mytologi och kan en hel del om den. Det finns många intressanta historier som vikingarna brukade berätta. T.e.x den om när Tor "gifter" sig med en jätte för att få tillbaka Mjölner som har stulits från honom. Jättarna tror att han egentligen är guden Freja.

 Eller den om när Loke får Balder dödad, och den om hur Sleipner kom till. 

Jag älskar att läsa om gudarna och om hur vikingarna levde. Ni borde läsa lite, det kanske kan intressera er också!!! ^^

 Men vad tycker ni om bilden då??? xD 

Kommentera gärna!!!

 Hare kuligt!!!   

//Fille   

Presentation


Ja vi är tre idioter då som tycker om att rita.
Här kommer vi lägga ut våra bilder, sen är det fritt fram för er att kommentera!!! xD

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards